خطوط اختصاصی

خطوط اختصاصی

برای ارسال و دریافت پیامک ۵ اپراتورسرویس دهنده وجود که شما با خرید خط اختصاصی از آنها میتوانید نسبت به ارسال و دریافت پیامها اقدام نمایید و مدیریت کاملی را بر مدیریت خطوط اختصاصی خود داشته باشید.

در تمام پکیجهای کاوه پیامک خطوط اختصاصی ۱۴ رقمی رایگان در نظر گرفته شده است و شما الزامی به تهیه خط اختصاصی پیامک نخواهید داشت.

اپراتورهای خطوط اختصاصی پیامکی با سرشماره های مختلف فعالیت میکنند که عبارتند از:
  • ۵۰۰۰
  • ۳۰۰۰
  • ۲۰۰۰
  • ۱۰۰۰
  • ۰۲۱
  • ۰۲۶

هنگامی که شما یک خط اختصاصی برای سامانه پیامک خود خریداری می‌کنید، این خط به نام شما بوده و فرد دیگری امکان استفاده از خط اختصاصی شما را ندارد. خط اختصاصی امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم می‌کند.

 
همانند اپراتورهای تلفن همراه هر یک از اپراتورهای خطوط اختصاصی پیامکی  نیز دارای نقاط قوت و نقاط ضعف میباشند.
این مزایا یا نقاط ضعف در مواردی خلاصه میشود که در زیر برای شما خواهم آورد:
  • برخی از اپراتورها سرعت ارسال بسیار بالایی دارند و برخی دیگر سرعت پایین تری دارا هستند(اپراتورهای ۵۰۰۰ و اپراتور ۱۰۰۰ از سرعت ارسال بسیار بالایی برخوردار هستند)
  • خط اختصاصی خریدار شده برای پیامک در اپراتور ۲۰۰۰ نیار به تمدید سالانه دارد ولی در اپزاتورهای دیگر در حال حاضر اینطور نیست.
  • برخی از اپراتورها تعرفه پیامک پایین تری نسبت به سایر اپراتورها دارند.(کمترین تعرفه مربوط به اپراتورهای ۵۰۰۰)
  • برخی از اپراتورها هزینه پیامکهای نرسیده را عودت میدهند

در سامانه کاوه پیامک ما به شما خطوط ۱۴ رقمی از اپراتور۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و۵۰۰۰۴ و ۵۰۰۰۵  هدیه خواهیم داد و شما بابت خط اختصاصی مبلغی نخواهید پرداخت.همچنین خطوط ۱۵ رقمی اپراتور۵۰۰۰۱

اپراتور ۵۰۰۰۱-رهیاب پیام گستران

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۱۵رقمیبلهرایگان
۱۴ رقمیبلهرایگان
۱۳ رقمیبله۸۴/۰۰۰
۱۲ رقمیبله۱۵۶/۰۰۰
۱۱ رقمیبله۳۰۰/۰۰۰
۱۰ رقمیبله۵۷۶/۰۰۰
۹ رقمیبله۸۱۶/۰۰۰
۸ رقمیبلهنیاز به استعلام

اپراتور۵۰۰۰۲و۵۰۰۰۵-راهکار سرزمین هوشمند

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۱۴ رقمیبلهرایگان
۱۳ رقمیبله۱۵/۰۰۰
۱۲ رقمیبله۲۴/۰۰۰
۱۱ رقمیبله۳۶/۰۰۰
۱۰ رقمیبله۶۰/۰۰۰
۹ رقمیبله۹۰/۰۰۰
۸ رقمیبلهنیاز به استعلام

اپراتور۵۰۰۰۴-ارمغان راه طلایی

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۱۴ رقمیبلهرایگان
۱۳ رقمیبله۱۵/۰۰۰
۱۲ رقمیبله۳۶/۰۰۰
۱۱ رقمیبله۱۲۰/۰۰۰
۱۰ رقمیبله۲۴۰/۰۰۰
۹ رقمیبله۴۲۰/۰۰۰
۸ رقمیبلهنیاز به استعلام

اپراتور۵۰۰۰۹-رهیاب پیام گستران

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۱۴ رقمیمتناظر تلفن همراه۲۰/۰۰۰

اپراتور۳۰۰۰-مگفا

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۱۴ رقمیبله۱۵/۰۰۰
۱۲ رقمیبله۷۲/۰۰۰
۱۰ رقمیبله۸۴/۰۰۰
۹ رقمیبلهنیاز به استعلام
۸ رقمیبلهنیاز به استعلام

اپراتور۲۰۰۰-آتیه داده پرداز

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۱۲ رقمیبله۱۹۰/۰۰۰
۱۱ رقمیبله۲۴۰/۰۰۰
۱۰ رقمیبله۳۸۴/۰۰۰
۹ رقمیبله۷۲۰/۰۰۰
۸ رقمیبله۱/۳۲۰/۰۰۰

اپراتور۱۰۰۰-همراه اول

تعداد ارقامقیمت خط انتخابی(تومان)قیمت خط غیرانتخابی(تومان)
۱۴ رقمی۷۲/۰۰۰۳۵/۰۰۰
۱۳ رقمی۸۴/۰۰۰۴۸/۰۰۰
۱۲ رقمی۲۰۴/۰۰۰۱۰۸/۰۰۰
۱۱ رقمی۲۸۸/۰۰۰۱۴۴/۰۰۰
۱۰ رقمی۶۶۰/۰۰۰۲۰۴/۰۰۰
۹ رقمی۹۶۰/۰۰۰۴۸۰/۰۰۰
۸ رقمی۳/۹۶۰/۰۰۰۱/۶۸۰/۰۰۰

اپراتور خط ثابت۰۲۱و۰۲۶-آسانک

تعداد ارقامخط انتخابیقیمت(تومان)
۸ تا۱۴ رقمیمتناظر و غیرمتناظر۷۰۰۰
۴تا۷ رقمیمتناظر۱۰/۰۰۰

ارسال با نام تجاری

در صورت در خواست مشتری و موافقت ايرانسل، “برچسب پيامک” به مشتری ارائه خواهد شد. در اين صورت به جای درج کد کوتاه در زمان دريافت پيامک در ارسال BTS، نام تجاری اختصاص يافته به مشتری در صفحه تلفن مشترک نمايش داده مي شود. حق استفاده از برچسب پيامک به شرح زیر می باشد:
حق استفاده سالیانه 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان)
 در ارسال همراه اول نیز طبق دستورالعمل ابلاغی به شرح زیر خواهد بود: 
حق استفاده سالیانه 1 میلیارد و 800 میلیون ریال (180 میلیون تومان)
ماليات بر ارزش افزوده به نرخ مصوب سالانه به کليه صورتحساب های صادره برای مشتری اضافه گرديده  که مي بايست توسط مشتری بعنوان بخشي از مبلغ نهايي صورتحساب به ايرانسل و همراه اول پرداخت گردد.
 
سایر شرایط: 
1) تنظیم نامه درخواستی با ذکر نام شرکت و سرشماره موردنظر و اسم 11 کاراکتری انگلیسی (با احتساب فاصله)
2) پیوست نامه که شامل مدارک احراز هویت حقیقی و حقوقی می باشد مانند: آگهی تاسیس، روزنامه آخرین تغییرات، شناسه ملی، کد اقتصادی، شماره ثبت
همچنین کپی کارت ملی تک تک اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل
شایان ذکر است پس از ارسال مدارک، پروسه از سوی شرکت ارتباطات سیار و یا ایرانسل انجام می گردد سپس برای رگولاتوری ارسال خواهد شد؛ لذا بازه زمانی دقیقی نمی توان برای انجام آن در نظر گرفت.
در خصوص ایرانسل نیز به ازای ارسال هر پیامک، 20% به تعرفه ارسال اضافه می گردد.

خدماتی کردن خطوط و توضیح مراحل

درکاوه پیامک سرشماره ها به دو شاخه پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی دسته‌بندی می‌شوند. خط خدماتی برای ارسال پیامک‌ اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می شناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند (مانند کدفعال سازی و وریفای شماره موبایل) ؛ پیامک هایی که با شماره خدماتی ارسال می شود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال می شود.
نحوه دریافت خط خدماتی
شرایط دریافت خط خدماتی چیست؟
برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی (به جز در اوپراتور ۵۰۰۰۱) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید.
در اپراتور ۵۰۰۰۱ افراد حقیقی نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا مجوز کسب و کار می توانند درخواست شماره خدماتی داشته باشند.
تکمیل تعهدنامه خطوط خدماتی
دریافت خط خدماتی خط بهتر است موارد زیر را رعایت نمایید تا روند خدماتی شدن خط شما با سرعت بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اپراتور درخواست شما را برگشت می دهد و شما می بایست مشکلات و نواقص را برطرف کنید و مجددا فرم تعهدنامه خدماتی را ارسال نمایید و این باعث از دست رفتن زمان شما می شود بنابراین انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید.
  • کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.
  • کلیه تعهدنامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با‌ کیفیت مناسب ارسال شود.
  • در اپراتور ۱۰۰۰ و ۰۲۱، ارسال اصل تعهدنامه الزامی می باشد.
  • فرم تعهدنامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است.
مراحل خدماتی کردن خط ۱۰۰۰
۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خط ۱۰۰۰ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.
تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.
حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضا نباشد.
در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.
برای مثال:
اطلاع‌رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .
در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
۲ – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.
شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.
۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید.
۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.
۵ – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایل های مخاطبان خود (فقط شماره موبایل همراه اول) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.
توجه:
برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.
مراحل خدماتی کردن خط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵
۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.
تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.
حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضا نباشد.
در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.
برای مثال:
اطلاع‌رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .
در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
۲ – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.
شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.
۳ – یک فقره سفتۀ ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.
۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.
۵ – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایل های مخاطبان خود (فقط شماره موبایل همراه اول) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.
توجه:
برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده‌ای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.
 

چگونه میتوان بدون سفته صاحب خطوط خدماتی شوید؟

با انتخاب و خرید بسته های پیامکی سامانه کاوه پیامک میتوانید صاحب خطوط خدماتی شوید و هیچ نیازی به سفته یا شرکت حقوقی و مانند آن نیز نمیباشد.
تذکرات:
  1. تمام خطوط پیامکی اختصاصی امکان دریافت و ارسال پیامک را دارا میباشند.
  2. بغیر از خطوط۲۰۰۰ بقیه خطوط نیاز به تمدید سالیانه ندارند.درصورت اعلام تمدید سالیانه از طرف اپراتور به مشترکین از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.
  3. خطوط غیرمتناظر خط ثابت از سرشماره ۲۱۰۰۰ قابل ارایه است و کاربران غیرتهرانی نیز میتوانند ثبت نام نمایند.
  4. خطوط متناظر خط ثابت باید حتما مانند خط ثابت مشترک باشد.